Opdrachtgever
Fotografie Richard Westerhuis = ARWE.ART
In nauwe samenwerking met zijn modellen zoekt Arwe naar het moment waarop ze klaar zijn om hun geprojecteerde zelfbeeld los te laten en te laten zien wie ze werkelijk zijn.
Op dit moment van vrijlating registreert hij hun ware kwetsbaarheid en openheid.
Om deze staat van bevrijding en vrijheid te bereiken, lokt Arwe zijn modellen uit hun comfortzone met wat hij ‘dramatiserende elementen’ noemt, waardoor een conflict ontstaat tussen de veronderstelde identiteit van de modellen en hun ware zelf.
Project
Een nieuwe online positie voor ARWE
De bekroonde fotografie van ARWE had een vernieuwde online identiteit nodig. Merkstrateeg Ricardo van der Graaf creëerde een briljant websiteconcept en Rocketclowns leverde de technologie om dat concept te realiseren.
Technologie
Website-navigatie 2.0
Ricardo van der Graaf kwam met een radicale heroverweging van het traditionele websitenavigatiemodel. Het doel: alle afleidende navigatieopties uit de interface verwijderen. Op arwe.art is de startpagina de ‘hub’ van waaruit alle navigatie plaatsvindt.
Rocketclowns creëerde een unieke ‘full screen browse’-ervaring voor de fotoseries op de homepage. Op deze manier is er minimale afleiding van de impact van de kunstwerken van ARWE.
Met één navigatietool kunt u dieper in elk onderdeel van de website duiken: de fotoseries, het tentoonstellingsprogramma of de prijzen. Deze gebruikersstroom was voor ons een genot om te implementeren